Een theaterbelevenis voor kinderen

Geplaatst op 5 oktober 2021

Het is niet voor iedereen weggelegd om naar het theater te gaan. De Govert van Wijnstichting, Theater Koningshof en st. Present willen een theaterbelevenis juist ook mogelijk maken voor die  kinderen uit Maassluis, van wie de ouders een kaartje niet kunnen betalen. Meedoen, mee kunnen praten en iets bijzonders meemaken! Je verwonderen en verbazen, meezingen en dromen. Dat is allemaal theater waar elk kind van geniet.

Daarom hebben deze drie organisaties de handen ineen geslagen en zorgen ervoor dat bij veel kindervoorstellingen ook kaartjes beschikbaar zijn voor kinderen die anders niet zouden kunnen gaan. Het theater laat altijd weten om welke voorstellingen het gaat en vrijwilligers van Present nodigen de gezinnen uit en coördineren het theaterbezoek.